שאלות נפוצות
כן בהחלט! בחרו באופציה של הזמנה טלפונית ואנחנו נחזור אליכם בהקדם בזמן שעות הפעילות שלנו להשלמת ההזמנה.
במידה ומוצר חסר במלאי תופיע בעמוד המוצר הודעה: "הודיעו לי שהמוצר חוזר למלאי" מלאו את האימייל שלכם ועם חזרת המוצר למלאי, תישלח אליכם הודעה במייל.
כן, ניתן לבצע קניה בתשלומים באתר .
אפשרויות תשלומים:
עד 2 תשלומים ברכישה מעל 200 ש"ח
עד 3 תשלומים ברכישה מעל 300 ש"ח
עד 4 תשלומים ברכישה מעל 400 ש''ח
לא חייבים, ניתן לרכוש באתר כאורח, אך ההמלצה שלנו היא לבצע רכישה כמשתמש רשום על מנת למקסם את החוויה באתר, כך תוכלו תמיד לראות את היסטוריית הקניות שלכם, לשמור
מוצרים שאהבתם, לעדכן בקלות רטים אישיים ותוכלו להיות מעודכנים על המבצעים השווים שלנו
מאחר ואנחנו רוצים שההזמנה שלכם תגיע אליכם מוקדם ככל האפשר, אנחנו אורזים את ההזמנות
שלכם באופן מיידי. במידה ואתם רוצים לבטל את ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר בתוך שעה מביצוע ההזמנה באתר ובשעות הפעילות.
שירות הלקוחות שלנו פועל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00
וביום שישי בין השעות 9:00-13:00,
תוכלו לפנות אלינו טלפונית ל: 050-5192502.
במידה וביצעתם הזמנה לאחר שעות פעילות שירות הלקוחות שלנו, אנא כתבו לנו מייל info@nukadesign.co.il ואנחנו נענה לכם בהקדם.
לא, נתוני כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר, כך שגם אם ייפרץ מאגר הנתונים אין לנתונים האישיים לבדם כל ערך.
ניתן להחזיראת ההזמנה עד 14 יום מרגע קבלת החבילה. ההחזרה תתבצע במשלוח על חשבון הלקוח כשהוא במצב חדש, במשלוח בדואר רשום אל מחסני החברה. יש לשמור את מספר המעקב שניתן מפקיד
סניף הדואר לצורך מעקב ואסמכתא. לאחר שהפריטים יגיעו אלינו תקבלו עדכון אודות ההחזר. ותזוכו במלוא סכום הרכישה בניכוי הוצאות המשלוח.
תוכל לחזור אל דף אישור ההזמנה בכל עת ולהתעדכן במצב ההזמנה.
בטח! כתבו לנו בהערות שתרצו לארוז את ההזמנה באריזת מתנה ואנחנו נדאג לה. תוכלו אפילו לכתוב הקדשה שתרצו שנכניס לתוך ההזמנה.
המטרה שלנו היא שתמיד תקבלו מוצר ברמת הגימור הגבוהה ביותר. עם זאת, במידה והבחנתם בפגם כלשהו במוצר שקיבלתם, עליכם לפנות אלינו תוך 24 שעות באחד ממוקדי השירות שלנו. צרפו תמונה של הפגם, הוכחת קנייה, שם וטלפון ונחזור אליכם בהקדם. בכפוף למדיניות החלפות והחזרות המפורסמות באתר.